Söndag kväll.

Godkväll mina vänner.
Nu är de åter igen söndag kväll och man ligger i sängen och lyssnar på en fruktansvärt bra låt och snart dags för att sova.

Helgen har bjudit på en hel del saker. :=)
I fredags kväll var de födelsedagskalas för Markus, sen bar det av mot anderslöv för att svänga på dom lurviga och lyssna på Perikles. De var faktiskt helt okej.Inte för att jag är bra på dansa de ska jag erkänna för jag är verkligen helt värdelöst. Men men jag försöker iallafall. de gäller bara att hitta någon som ma kan dansa med som inte bryr sig om att de blir litt fel med mera. Då är de bara att låta danseskorna fara runt på golvet och känna glädjen och närheten i dansen..:) Blev tyvärr inte så mycket sånt i fredags. Men de var faktiskt trevligt ändå.

Lördagen spenderades i stallet. GJorde i ordning en box till tre kaniner så nu är dom inne för vintern.
Fick även murat en hel del också.

Kvällen blev de en tur till Linderöd för att umgås med goda vänner.

Dagen idag har återigen spenderas i stallet. fick murat klart i den ena boxen så den blev kllar så jag fick in dom två sista kaninerna.
Sen kom sara och kristin med barnen och mös lite med kaninerna.

Blev en tur utt till Emily och Andy för att bjuda dom på lite philadelhiaglass och titta på ensam mamma söker.

IMorgon är de jobb igen som gäller.


Kommentarer
Postat av: systeryster

visste inte att du hade börjat skriva igen. Kul!

2010-10-31 @ 13:10:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0