Lördag kväll och de var ett bra tag sen man uppdaterade.

Ja då var de ett tag sen man uppdaterade. Man tänker att nu ska jag blogga litt men sen helt plötsligt så ligger man i sängen och ska sova. Kvällarna bara rinner iväg.
Har inte hänt så jätte mycket sen sist. Har fått hem lite nya saker till samlingen. Bilder kommer förhoppningsvis in imorgon.

Har haft en del att göra på jobb men de e bara kul. Blev klar med gödselspridaren och nu har vi börjat bygga om betsättaren. Vi ska bygga om den till en 18 radig istället. Riktigt skoj faktiskt.

Har även fått inhandlat mina potatis sättor. så de blev ett par sorter så får vi hoppas dom ger bra.

Nu är den gamle bilen som jag hade ståendes hos morfar och plockade reservdelar ifrån klar för skrotning. Nu har epan hamnat under tak så den ska få sig en ordentlig renovering.

Den nya bilen går klockrent. Ska sätta på dom nya dekalerna på den imorgon. Funderara att köra en sväng till antikmässan i brösarp pockså. Vi får se vad som hinns med.

Helgen har varit lugn än så länge. Har klyvt lite ved hos morfar idag sen var vi i danmark och handlade lite öl med mera i eftermiddags.

Så nu sitter jag bara och leker rundor påinternet. men blir väl snart en film.

Ska uppdatera lite oftare nu.

Ha de ifnt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0