Vad tiden går fort.

De e rätt sjukt egentligen hur fort tiden går. Kollade precis på ett foto och kom på att de var snart fyra år sen även om de känns som de var igår.
Jaja man överlever jo ändå.

Denna veckan har de varit rätt lungt. Jobbade bara i torsdags. Vi väntar på att de ska bli lite frost ett par nätter så vi kan få utkört lite kalk. Så idag har man mest tagit de lungt. Var i anderslöv och fixade en sak sen har man sysslat med lite saker här hemma.
Har även blivit några rundor med hundarna även om man höll på att blåsa bort..hehe..

Har även börjat titta på kommisarie Lynley. Riktigt bra filmer.

Ska försöka ta lite bilder på mina inköp till min samling så ni kan få se en del av samlingen.

Jag vet är inte så duktigt på att uppdatera men jag har bloggen för att folk ska kunna läsa vad jag hittar på med om dagarna och hur mitt liv leker. Tiden räcker helt enkel inte till.

Nu får man ta och plocka fram lite far är på väg hem med kina mat. Ska bli gutt.

Uppdaterar kanske senare.

Ha de fint.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilket foto var det du tittade på? Ringer på tisdag kväll. Hann inte idag. Ha det gött.

2009-01-25 @ 23:39:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0