Nytt år

Ja då har de nya året börjat för fullt. Dagarna bara rinner iväg.
Har haft lite semester nu över jul och nyår. Så imorgon ska man jobba för dom skulle komma och hämta våra sista betor imorgon eftermiddag. sen får man se hur mycket jobb de blir resten av veckan. Tanken var väl att jag skulle jobba två dagar i veckan sen nu i januari.

Idag så har man gjort lite allt möjligt. Började med att gå en promenad med hundarna sen blev de att man städade garaget. Hann även med att såga lite bränne idag. Så man fick upp värmen lite..Hehe..

Annars har de varit rätt lungt.
Har inhandlat lite nya grejor på tradera som man väntar på att få hem.. Har hittat lite saker på ebay som jag förmodligen ska handla också..

Såg en film igår som jag fick i Julklapp. Har inte haft tid att titta på den förens igår..Varg hette den iallafall och den var riktigt bra. Rekommenderar den varmt..

Nu får man försöka nå sin bror i Canada via skype...

Uppdaterar så fort jag hinner.

2008 var dåtiden 2009 är nutiden. Ska satsa på mina drömmar detta året till hundra procent...


Kommentarer
Postat av: Benny

Tjena brodern min. Hade fullt upp idag och hann inte ringa. Hör av mig antingen imorgon eller på tisdag.

Ha det gött!

2009-01-05 @ 02:27:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0