Lördag.

Goddagens. Då var de lördag igen.
Har haft en rätt fullmatad vecka. Jobbade Måndag,tisdag och onsdag sen var jag ledig Torsdag och fredag.
Körde först ut kalk i måndags i ochmed att de var lite fruset. Så gick de fint.. Sen tisdag och onsdag var jag lite murare. Har hållt på att laga en gammal mur.

Torsdags var de mila som gällde med george. Skoj som fan.
Köpte ävenchips som var gjorde av potatissorten Blå kongo. Var riktgt goda. Får jag bara tag på några sättor ska jag odla blå kongo.

Fredagen ägnade jag borta hos morfar och högg ved. Kvällen blev lugn. God mat och kollade på lets dance och drack ett par goa pilsner.
En av väggarna i mitt rum.


Idag e de då lördag och jag hann med ett par rundor till tippen i förmiddags. Sen begav de sig in till mila igen med mor och far.

Ikväll e de sjöbo som gäller. Så de blir väl att sitta och snacka litt skit och ta ett par pilsner. Blir väl även melodifestivalen också förmodar jag.

Imorgon ska jag greja lite med bilarna hä rhemma.

Men nu hinner jag inte skriva mer måste laga litt mat och packa ett par paket som jag ska skicka.

Ha de fint.

Kommentarer
Postat av: Kicki Magnusson

Fint det är på väggarna....=)

2009-02-10 @ 11:46:59
URL: http://kickimagnusson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0