Lördag kväll och de snöar för fullt.

Ja då har de nästan gått en vecka sen man bloggade sist.
Har inte hört så mycket.
Har jobbat hela vecka. Har fått hjälpa till lite där dom har fällt en alle på typ 30 träd. Sen har jag skruvat med gödselspridaren också.
Annars har veckan varit rätt lugn.

Den nya bilen går helt perfekt... Skönt att ha en riktig jobbebil. Nu e de bara eget företag som väntar.

Igår ägnades kvällen åt hockey inne i malmö med George, Kicki, Nutte och camo som gällde. Alltid lika kul att umgås med er. Vi har så sjukt roligt när vi träffas. De får vi snart göra om..

Dagen idag har varit rätt lung. Har varit på årsmöte med bangolfen.

Efter de blev de till att hjälpa mormor och morfar med en sak.

Ikväll har de varit rätt lungt. Har ätit god kinamat och fått några goda pilsner. Så nu e de soffan och film som gäller.

Har även köpt en ny sax denna veckan. Riktigt grann faktiskt..



Har börjat få en liten fin samling med saxar nu. Har även börjat köpa annat gammalt järnsmide. Har även en hel del allmogesaker. Så min samling börjar bli rätt hyfsad nu. Men den kan aldrig bli förstor.  Skönt man har köpt en större bil nu så man kan börja köra på auktioner och handla hem en hel del saker..


Har även börjat rita på en tatuering nu. ska tatuera in DRÄNGEN på den ena överarmen och så ska de gå en gammaldags Betgrep igen. Kommer bli så mäktig.

Nä nu får man återuppta filmtittandet.
Ha de fint alla.

Jag ångrar ingenting, jag har valt mitt sätt att leva.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0