Ja då har man hämtat den nya bilen.

Ja då fick man hämtat den nya bilen idag. Skoj som fan.
Här har vi den nya. Skitig på bilden men de kommer säkert fler sen.

Ja som ni ser är de en Mitsubishi L200 4WD Diesel, Går som en klocka. Så nu har man en jobbebil också. Kom över denna bilen rätt billigt faktiskt.

Dagen har bara varit lungt annars. Var och hämtade en gammal plog i förmiddags som jag hade köpt.

Nu hade jag tänkt fortsätta titta på beck.

Nu har ni iallafall sett min nya bil.

Ha de fint.

Kommentarer
Postat av: andreas

fy fan va grann den e! den kommer säkert gå bra

2009-02-16 @ 00:01:36
URL: http://tostorp.blogg.se/
Postat av: emelie

Snygg! Men jag hade aldrig kunnat parkera med den. Den ser ju gigantisk ut!

2009-02-16 @ 16:28:40
URL: http://emelille.blogg.se/
Postat av: Benny

Verkar vara en bra investering! Hoppas man får ta en provtur när man kommer hem.

2009-02-17 @ 01:21:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0