Rullebör

Ja då sitter man här igen. De e söndag kväll och jag är slö som fan..hehe.
Igår jobbade man sen var man och hä'mtade en antik rullebör på eftermiddagen.
Fin fin var den.
Rullebören jag var och hämtade. Sigge kom också med..hehe

Idag har man bvara tagit de lungt har skruvat ner hammoken och fixat lite i lusthuset. De börjar ju bli riktig höst nu.
Imorgon är de jobb som väntar igen. ska förmodligen ta upp potatis imorgon igen.
Bror min har varit hemma sen igår och de var mycket trevligt. Var och lämnade an i lund ikväll.
Nu ska jag nog lägga mig i sängen och kolla på en bra film.

ha de

Kommentarer
Postat av: Benny

Man får tacka för en trevlig helg. Kommer hem snart igen för en ny hockeymatch och en whiskey eller två.

2008-09-18 @ 00:38:15
Postat av: andreas

ska du ha den o rulla singel i nästa gång? hehe

2008-09-19 @ 20:31:28
URL: http://tostorp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0