lördag kväll och jag njuter av livet.

goddagens alla.
Då var de lördag kväll och man sitter i sin säng och tittar på en film och bloggar. och kollar på lite bilder.
Har jobbat idag också.
Fick även klippt häcken hos en jag hjälper i skurup.
såg nu när jag satt och tittade på gamla bilder att jag har ju inte lagt ut bilder på mina sista inköp till samlingen.
Men på något konstig vis så kan jag inte lägga in bilder idag. så jag lägger in dom under dagen imorgon istället.
nu ska jag spendera ett par timmar framför en bra film. 
jag säger bara lär er njuta av livet. de gör jag till hundra procent.
gilla mig för dnejag är, tänker inte låtsas vara någon jag inte år.
skriver imorgon och lägger in lite bilder.  ha de gutt



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0