3 nya fångstsaxar

God dagens alla.
Ja då var de söndag kväll och man har precis tittat på säsongsstarten av andra avenyn.
Helgen har varit rätt lung. I lördags Tog jag de lungt och grejade lite med bilen.Sen var vi hos farmor på eftermiddagen och firade hennes födelsedag.
Idag har man klippt gräset både här hemma och hos morfar.
Har även kört bort den gamle såmaskinen idag med grållen.

I fredags fick jag tre nya fångstsaxar. dom var riktigt granna.

Dom kommer sitta fint i samlingen..Börjar bli fullt på väggen nu..hehe Tur man har fyra stycken till som man väntar på att dom ska komma..

I fredags lärde jga mig även att köra potatisupptagaren.
de var rikitgt kul att lära sig köra den. så jag körde och tog upp två lass sen hade vi fullt överallt.
Så sen körde vi tillbaka till gården och började kör lite kulor igenom sorteringsverket.

Nu ska man bara ta de lungt och imorgon är det jobb som väntar igen.
Ska försöka uppdatera lite oftare nu. ha de fint.

Är hellre lite annorlunda än alla andra, än att försöka vara någon jag inte är. Man ska vara sig själv och inte låtsas att man är någon man inte är.

De e ju svåra tider nu, men de e ju bara att köra på så länge de går.,

Kommentarer
Postat av: emelie

Dumma dig som bor så långt bort! Hade behövt dig nu när jag ska flytta. Jobbigt o fixa allt själv =( Hoppas vi syns snart. kram

2008-09-25 @ 21:21:29
URL: http://emelille.blogg.se/
Postat av: andreas

ja precis man ska njuta av livet så länge man kan

2008-09-28 @ 19:39:38
URL: http://tostorp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0