Fredag

Ja då var de fredag igen. tiden bara springer iväg.. men men.. min dag har varit bra iallafall. kom till jobb så skulle jag måla. men sen sa han att jag skulle köra ut till hörtegården efter förmiddagskaffet och hjälpa dom lasta potatis som ska skickas någonstans med container. gick bra som bara den.. lyfta ett par 100 25 kgs säckar är bar för armarna de..hehe..
sen ikväll åkte jag på att klippa häcken hos en jag hjälper där.. så man var ente hemma förens vid 10 tiden.. de e fint de.. så nu sitter man i soffan och dricker en öl sen får man väl gå och lägga sig i sängen och läsa lite om potatissjukdomar.så man lär sig lite.... sen får man väl sova. ska ju upp tidigt imorgon.. skriver imorgon igen.. ha de fint alla.
Och glöm inte. lev livet medans ni kan helt plötsligt e de slut med de..'

Mr Beddinge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0