Allting rullar på som de ska

Tjenare..
Då var de tisdag igen.. (Tror jag) Blir så vilse på dagarna nu när man har varit ledig så mycket.  Men de går.
. Ska inte jobba hela veckor nu efter nyår. Men skönt att de blev lite jobb iallafall så som slipper sitta hemma hela tiden även om jag har jobb upp över öronen här också..hehe..

Har inte hänt så mycket sen sist. emelie körde hem i Lördags.

I lördags kväll var jag i sjöbo hos nutte och camo. Alltid lika trevligt att träffa Kicki, Nutte. Camo, Andreas, Tobias och George.. Ett litet glatt gäng men tänk så kul vi kan ha. Är glad jag lärde känna er.

Men denna gången fick geroge vara taxi så jag sov hos han så körde jag hem i söndags.


I Måndags gjorde jag och far de sista i trädgården och körde tillbaka vagnen till morfar.

Så nu är Vårstädningen klar här. Hehe..

Annars var de rätt lungt i måndags var och lämnade mormor och morfar i skurup på kvällen.


De var nog första gången jag har suttit och räknat och haft mig som jag gjorde inatt. Måste jo kolla så jag lägger upp min ekonomi rätt nu när nytt bilköp väntar.


Var och kollade på några bilar idag men där var ingen jag fastnade för. Hittade en som jag ska fundera på den var lite dyrare så vi får se.


Fick även hem en ny fångstsax idag. Den var rätt udda för den var väldigt liten. Så nu väntar jag på några böcker som ska komma också som handlar om fergusons gamla plogar. Sen får vi hoppas de snart kommer in lite fler objekt på tradera så man kan fynda lite igen..


Ja som sagt imorgon är de nyårsafton och då ska man til geroge. Får se vi kör kanske och pratar en stund med Kicki också.. Alltid trevligt att prata med henne..


Nä nu måste de snart vara kaffedags för tycker de känns som de drar i kaffetarmen.

Ha de fint alla Och ett gott nytt år på er.

Jag ångrar ingenting, jag har valt mitt sätt att leva.

Drängen


Kommentarer
Postat av: andreas

jaså har ni myed o gora dar himma?

2008-12-31 @ 15:42:28
URL: http://tostorp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0