Söndag

Ja goddagens alla.
Då var de söndag och man var ledig idag.
Jobbade igår så man satt och tröskade nästan hela dagen igår. jobbade till 20.00. de e fint de. men idag regnade de så de blev inget jobb idag. så idag bar det istället först till ikea för att göra av med lite pengar. man måste ju göra det någon gång också. så jag fick köpt mig en bäddmadrass till min säng. Och så blev de en taklampa.
Världens goaste säng att sova i. jag lovar..hehe

När vi var klara på ikea bar det av till siba på svågertorp. Där blev det en ny tv. Det var väl dagens dyraste inköp men de gör ingeting för det behövdes verkligen man fick ju för fan nästan ha förstorningsglas när man skulle titta på den gamla.
Så det fick bli en philips 26 tums. Blev precis lagom i mitt rum..hehe. så Nu kan de bli många fina mysiga filmkvällar..Hehe..

Dagens dyraste inköp. står fin fint där i hörnan.

Så nästa månad står en kamera på tur.
så man kan fota rejält och lägga in på bloggen.hehe.

Nä nu ska man gå upp och kolla på en film och lägga sig i sängen och små titta på akvariumet och filosofera lite.
Men jag skriver imorgon igen om jag slutar i lagom tid.


Det är för fint att ligga ochtitta på på kvällarna.


Ni får ha de bra.



Kommentarer
Postat av: emelie

WOHOO äntligen shoppade du en ny tv. Nu har du värsta lyxen. hoppas du har det bra! kram

2008-08-11 @ 12:58:07
URL: http://emelille.blogg.se/
Postat av: emelie

WOHOO äntligen shoppade du en ny tv. Nu har du värsta lyxen. hoppas du har det bra! kram

2008-08-11 @ 12:59:55
URL: http://emelille.blogg.se/
Postat av: andreas

fy fan det blev ju en grann tv.

2008-08-11 @ 21:13:22
URL: http://tostorp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0