Och de regna och regna..

Ja då var de tisdag och de har regnat hela dagen. så idag blev de rätt lungt på jobb. körde hem tröskan ifrån gislöv sen har vi städat lite i maskinhallen och börjat röja lite i verkstaden. så idag slutade man i vanlig tid. men de blev lite längre igår. då körde jag och tröskade till klockan halv tio. så de ska var..hehe
så nu sitter man i soffan och bara tar de lungt och läser lite olika saker på internet.
sen får man väl ta och titta på någon av dom nya filmerna. alvin och gänget. riktig roligt rekommenderar den varmt. sen har vi ju heartbreak hotel. den är riktigt bra. 
imorgon är de jobb som gäller igen.de e så de ska vara.

var inne och läste en av dom mest aktiva här på bloggen.jag kom underfund med att jag iallafall aldrig kommer komma mer där. för jag har iallafall inte tid att sitta och skriva blogg typ 20 gånger om dagen. 

nä nu ska jag gå in på tradera och se om jag hittar något roligt.
Jag skriver imorogn kväll också.
ha de fint.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Inte roligt med allt detta regnande.

2008-08-12 @ 19:33:45
URL: http://nannisjohanna.blogg.see
Postat av: andreas

hahaha jo jag tycker så mycket om den...eller kanske ente. jo det har vatt ett satans regnanade idag

2008-08-12 @ 19:50:21
URL: http://tostorp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0