Ny hatt

Igår fick jag mina nya hatt. Riktigt fräck var den.Riktig crocodile dundee hatt..hehe..
Denna veckan har börjat lungt. var först på jobb idag sen klippte jag gärdet hos en jag hjälper.
Väntar på att mina nya fångstsaxar ska komma också. Kmmer förmodligen imorgon då kommer de in bilder i sånafall. kommer på min hatt då också.
De blir mörkt riktigt tidigt om kvällarna nu lite trist..men men. de e snart sommar igen..Hehe..

Nä nu e de en nybakt kaka och lite kaffe som väbntar sen får man sätta sig och halvtitta på yv och läsa atl.
Sen är de sängen som gäller.

blev ett kort inlägg idag men blir nog ett längre imorgon..

Kommentarer
Postat av: andreas

du får fan ta en bild när du har hatten på dig du måste fan de skit cool ut i den. hur jävla många får saxar har du egentligen?

2008-09-03 @ 20:48:03
URL: http://tostorp.blogg.se/
Postat av: olander

ja de ska jag göra. kommer en bild på mig och hatten imorgon..

Jag har 7 stycket fångstsaxar nu..ehhe. börjar bli en bra samling..

2008-09-03 @ 21:01:01
URL: http://beddinge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0