Måndag kväll och snart dags för sängen

Ja då var de måndag kväll igen. denna helgen har bara flygit iväg. jobbade över ifredags vi började ta upp potatis då så. Sen blev de att jag köpte tre gamla fångstsaxar till i fredags. I lördags morse körde jag först till svedala och hämtade jessika så körde vi till helsingborg och skulle spela bangolf. när vi kom fram till helsingborg körde vi och mötte dom andra i vårat lag. sen gick vi allihopa och tränade hela lördagen. När vi hade tränat klart körde vi till hotellet. I söndags så tävlade vi hela dagen. vi vann alla matcher utom en. Men vi vann serien ändå. så nästa år ska vi spela i div 2.
Idag har det varit jobb igen. jobbade till klockan 8 idag.de e fint.
Vi tog upp potatis idag. de gick som satan. roligt när de händer lite. nä nu ska jag krypa ner i sängen och sätta igång en bra film. Min nya tv är riktigt bra.Komme rbli många härliga filmkvällar i vinter.hehe.
skriver nog imorgon också. ha de fint.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0