Rummet klart

Ja goddagens alla. Som ni förstår har jag inte haft riktigt med tid till att blogga. Har jobbat hela dagarna sen har vi grejart med mitt rum på kvällarna.
Har rivit ner dom gamle väggarna och satt gips och tapetserat om, lagt renoveringsgolv och fin golv. Så som ni då kan förstå så har jag haft lite att göra.
När jag ändå hade renoverat hela rummet så tänkte jag att jag då får man väl köpa lite nya möbler också. Så man har fått investerat lite denna månaden.

Och när man håller på att renovera kan de lätt bli lite stökigt.
Så här kommer en bild på hur jag bodde under 1.5 veckas tid ungefär.

Så här såg de ut på mitt rum..hehe. Man ska inte vara så kräsen.

Men de är ju bara till att stå ut för när jobbet väl är klart är man rätt nöjd.

Den gamla sängen som står mitt i rummet och tar nästan all plats.

Och här har vi resultatet. Den nya sängen är rätt smart. den är både en soffa och en enkelsäng och blir lätt till en dubbelsäng.

Fick gjort en ny anordning till mina fångstsaxar ochkså.
Har även blivit inköpt ett äkta rävskinn
.
Här ha vi museum väggen.
De få rkomma fler bilder imorgon för nu ska jag gå coh se andra avenyn. men nu har ni ju fått lite inblick i mitt nya rum.
Kommer fler bilder imorgon.
Ha de fint.


Kommentarer
Postat av: Anonym

fy fan va grant där e. E de brandsäkert me? hehe

2008-10-24 @ 19:49:24
Postat av: andreas

fy fan va fint där e. o där har gått åt lita beer me ser jag hehe. e där brandsäkert me?hehe

2008-10-24 @ 19:50:52
URL: http://tostorp.blogg.se/
Postat av: emelie

wow vad fint (förutom rävskinnet, jag hade fått mardrömmar om jag haft d på väggen). Sängen var riktigt smart. Visste inte att den kunde bli dubbelsäng. Tillhör samma serie som mina sovrumsmöbler fast jag har i svart. Du har bra smak!

2008-10-24 @ 22:47:50
URL: http://emelille.blogg.se/
Postat av: Benny

Det blev sjukt bra!

2008-10-25 @ 00:51:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0