Onsdag kväll.

Ja goddagens alla. Då var de redan onsdag kväll och man har nästan precis sluta jobba med rummet.
Dagen på jobb har varit rätt lugn. Började med att tvätta potatisupptagaren.Sen började de regna så då fick man göra lite innejobb.
Igår körde jag ut de sista kalken sen var jag i svedala en runda på eftermiddagen och lämnade tillbaka kalkspridaren.
Imorgon är de en ny dag på jobb och då ska man förmodligen greja lite med pannrummet.
De har varit riktigt höstväder idag.
Men men så e de.

Nä nu får de räcka för idag. Man får gå och lägga sig i sängen och filosofera och se en bra film.
Ja som ni förstår så är allting lite upp och ner just nu när jag håller på att renovera rummet. så foton på mina nya fynd kommer ut så fort som möjligt.

Ha de fint.
Glöm dina bekymmer, imorgon kommer nya.

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja det har fan ta mig varit höstväder idag

2008-10-15 @ 22:25:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0