Ja då var snart denna helgen över också..

Ja då var de söndag eftermiddag och snart är denna helgen också över. Helgerna går väldigt fort tycker jag.
Denna helgen har varit helt okej faktiskt. Gjorde lite såjobb här hemma på lördags förmiddagen sen bar det av in till malmö för att handla skor och ett par byxor. Hittade både två faktisk. Helt otroligt. Sen var det hem och duscha och byta om för lördags kvällen var planerad i Svedala.
Så var i Svedala lagom vi 6 tiden. Vi skulle ha taco och tequila kväll. Riktigt trevligt faktiskt. Åt gott och drack en del.
Framåt småtimmarna så åkte singstar fram och de gick mest dåligt tyckte jag men jag hade roligt så man får jo bjuda på sig själv. Så far fick vara taxi till mig..Var hemma i lagom tid faktiskt. så jag satte mig och började kolla på en beck film. Så de blev en rätt sen natt men de e jo bara lördag en gång i veckan. Hade en rolig och lång pratstund med kicki när jag tittade på beck inatt. det är alltid lika kul att prata med dig...

Idag har man gjort lite allt möjligt. försökte att sova lite längre idag.
Sen har man grejat lite med ett par saker i mitt rum och kört bort lite saker för vinterförvaring hos morfar.
Har även tittat lite på bilar nu ikväll. Funderar på att köpa en bil till. Så man får se om man hittar någon bra.
Så nu ska man äta sen är de väl tv eller något annat som gäller.


Ha de fint alla.
Glöm inte. VÅGA VARA DEN DU ÄR.


Kommentarer
Postat av: georg

ja helgerna hinner fan ente börja förrän dom e slut

2008-11-18 @ 21:52:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0