Här kommer lite bilder sen Norrköpings resan.

God kväll alla..
Då sitter man här vid min brors dator och dricker lite whisky. Så dagens inlägg hade jag tänkt lägga in lite bilder sen när jag och Benny var i Norrköping.

Fredags kvällen blev rätt lung med lite öl och någon grogg. Var bara hemma hos Emelie och umgicks.
Lördagen började vi med att gå en härlig promenad längs strömmen. Emelie och Benny tyckte de var svin kallt men de var precis lagom temperatur.

Benny och Emelie.

Jag och Emelie.

Efter de så var de in på ett kafe och fika lite sen körde vi till kålmorden och gick och tittade på djuren. Och som vanligt så fastnade jo djuren för en.

De är ju så jävla gott att bli kliad bakom örat...

Dom gillade Benny också.

Ja här har vi den nya kameltämjaren..Hehe.. man får kanske byta yrke..

De blev även en liten titt i elefantstallet.

Så vi började med att ge surukaterna lite godis..

Ja som ni ser så kan man jo handskas med alla djur gäller bara att säga ett par vänliga ord.. He he..

Detta inlägget blir väldigt kort men jag låter bilderna tala för sig själv...


De blev jo även utgång på lördags kvällen. Meningen var att vi bara skulle ut och ta några öl men de hela slutade med att vi hamnade i schlager baren på Palace. Så de blev dansande hela natten lång.
Riktigt roligt.
På söndagen var de väldigt lungt. Den mesta av tiden satt vi på ett tåg hem.
Hoppas ni tycker bilderna var bra.¨

Veckan har varit lung. Har bara jobbat och tagit de lungt.
idag har man hjälpt benny att tömma sin lägenhet.

Nä nu är de en film som gäller.


Ha de fint alla.
På återseende.

"Jag ångrar ingenting, Jag har valt mitt sätt att leva"

"De är svåra tider nu men det är bara att köra på så länge de går"

Kommentarer
Postat av: syrran

Det var det bästaste att ni kom och hälsade på mig! Vi ägde dansgolvet =)

2008-11-30 @ 15:06:42
URL: http://emelille.blogg.se/
Postat av: Kicki

Helt toppen blogg....Roligt att se bilder också....=)

2008-11-30 @ 21:08:33
URL: http://kickimagnusson.blogg.se/
Postat av: andreas

a ni ser ut att haft riktigt skoj

2008-12-01 @ 18:03:27
URL: http://tostorp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0