Fått hem lite grejor.

Ja goddagens alla.
Dagen har varit lugn. Har plöjt hela dagen. Vädret har varit riktigt trist idag nu märks de verkligen att de e höst.
så på jobb har de inte hänt så mycket idag.

man får hoppas de blir lite roligare väder imorgon.

När man kom hem så hade man fåt hem lite grejor.
Dels ett svärd ifrån en liten sågfisk. Fick även hem mina två högafflar ifrån 1700-1800 talet idag. riktigt fina.
Den ena högafflen i närbild. Trä med smidda järn som spetsar.

Båda två. Ena är rent i trä....


Så blev riktigt nöjd med dom fick dom rätt billigt också.

Kom på igår när jag satt och gick igenom lite bilder att jag har ju inte lagt in några sen jag var hos syrran i norrköping.
Har en bild som jag är rätt nöjd med.
 från kolmården. Tyckte den blev riktigt bra..

När man var uppe på elefanten..hehe..

Ja vet inte riktigt vad jag ska skriva. har ett par saker jag tänker på väldigt mycket just nu...
man får försöka bli bättre på att uppdatera nu..
Nu ska jag ta och prata med ett par vänner sen är det tv som gäller.

ha de fint..

Kommentarer
Postat av: Rasmus

Jobbe Jobbe Joobbe!!!!

2008-11-05 @ 19:51:22
Postat av: georg

de e satan va du köper antika saker men dom e häftiga. ente för o retas elelr så men du ser rätt rolig ut när du sitter uppe på elefanten hehe...men ta de ente åt dig

2008-11-09 @ 21:55:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0