Dags

Ja då var de väl dags för att blogga litt. De var ju ett tag sen..Hehe. Nu har de varit midsommar och allt... Hade en trevlig midsommar helg med min familj. Syrran och killen kom från norrköping på torsdags kvällen så då skulle vi ju sitta och prata och sånt med dom. tills sist var de bara jag, brorsan, far och jens kvar i lusthuset. Och där satt vi till halv 7 på morgonen och drack öl. hade riktigt trevligt. Midsommarafton blev också bra. Jag, Benny, emelie och jens var ute i smyge och åt glass och hade trevligt på dagen. riktig kul att vi syskon umgås alla någon gång..

Veckan har varit rätt lugn.. jobbat och jobbat..hehe.. Men som sagt de blir ju pengar av de och är jobbet ens intresse så.. Har ju en del att sköta här hemma och hos morfar också..hehe...


Nä nu ska jag gå och sköta nått kan inte sitta här hela dagen..
Uppdaterar ikväll och då kommer även ett inlägg om när jag renoverade min Ferguson grålle 48 års modell.

Ha de fint..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0