jaha

Då har syrran utmanat mig och de e väl bäst att svara på frågorna..

Regler:
Svara på frågorna om dig själv. I slutet av inlägget ger du utmaningen vidare till andra bloggare som du vill utmana.

Fråga
1. Vad gjorde du för tio år sedan?
Då var jag 1o år. Höll på med fotboll och gjorde inte så mycket. hur ska jga minnas de nu..

2.Vilka fem saker finns på att göra listan idag?
När klockan snart är halv tio så ska jag bara ta de lungt och dricka några öl. så vi övergår till morgonens att göra lista. ska först klyva lite ved hos morfar sen kanske träffa en polare. sen sova för sen blir de till att jobba i veckan..

3.Godis jag gillar:
De mesta. Men riktigt salt lakrits är gutt..

4. Vad skulle jag göra om jag blev miljardär?
Ja som alla säkert vet så hade de varit en hjälp på vägen att uppfylla min dröm om att ta över morfars gård och starta lantbruksmuseum och ha gårdsbutik. men ska nog klara de utan att bli miljonär man måste bara våga satsa..

5.Dessa städer/orter har jag bott i:
BEDDINGESTRAND.Kommer att förbli de också väldigt länge.. Länge leve beddinge..

Så syrran. då e du nöjd nu..hehe.. Känner nästan ingen som bloggar så jag utmanar ingen.


Då går vi över till vad som har hänt i veckan. Har jobbat och stått i. vi har börjat bygga silon nu.
Fick även jobba lite idag men de gör ju ingeting. roligt att jobba..
så nu sitter man bara och tar de lungt och njuter av lördags ölen.
man får väl se om därär någon trevlig person som vill prata litt.
syrran var hemma förra helgen och de var super duper kul.. Ska åka upp och hälsa på dej syrran så fort jag bara kan..

Nä nu ska jag snacka litt med någgra polare. skriver imorgon. ha de

DRÄNGEN

Kommentarer
Postat av: georg

ja du har bara jobb o jobb tro fan att du ente hinner hitta nån ny fjälla hehe

2008-08-03 @ 18:57:18
URL: http://tostorp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0