Måndag

´Goddagens alla.
Ja då var de måndag igen.. Helgen har varit relativt lugn.. i lördags var jag först och spelade lite bangolf på eternietn i ystad. sen träffade jag george en stund på kvällen så vi var och kolllade på hans jobb och sen stack vi till skurup en stund..
I söndags var de till att gå upp tidigt och sticka in till Ystad och spela serierspel. Vi van tre av fem matcher. hade varit bättre om vi vunnit alla men vi leder serien så..

Dom var även och hämtade alla balarna borta hos morfar i lördagsmorse.
idag har dagen på jobbet varit lugn.har lagat lite tak och spikat lite vindskivor.

Imorgon är de jobbe dag igen sen ska man förmodligen till skurup på kvällen och jobba lite extra.de e fint de..
ha de fint alla.
ska försöka skriva oftare...kommentera gärna om ni är inne och läser


Kommentarer
Postat av: syster

jag är här och läser men är för trött för o uppdatera min egen blogg. ses på tors!

2008-06-16 @ 21:13:49
Postat av: Mr Beddinge

okej. ja de e lugnt. nu e de din tur att följa min blogg. hehe. tycker jag har lite för lite läsare och för lite kommentarer bara.

2008-06-16 @ 21:16:10
Postat av: Benny

Kämpa på med bloggandet bara. Lämna ut adressen till alla polare och kom på något som folk kan tänkas länka till. En rolig lista på bonde historier eller något.

2008-06-16 @ 22:48:27
Postat av: Anna

Du är flitig.

2008-06-18 @ 12:10:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0