Fredag kväll.

Hej alla.
Ja då var de fredag kväll och de e rätt skönt..  Jag har varit lite dålig på att sköta mitt bloggande men jag ska bättra mig. har haft en hel del att göra just nu brara.. hehe.. men de e så de ska vara på sommaren..hehe..
ja då ska man på auktion imorgon. man får väl se om man gör några fynd..hehe.. Går ju att lasta mycket i 960:n..hehe..
De jag skrev i förra inlägget att de ska komma ett inlägg om när jag renoverade min grålle. de kommer. tar lite tid att skriva bara. satt halva förr lördags natten och skrev..hehe... de e fint..hehe
Livet leker på annars. de har blivit sommar. Finns mycket fina fjällor att titta på nu.. Alltid bra på sommaren sitta på golfen och titta och prata med granna fjällor..Lek livet medans ni är unga sen är de försent...
Skriver imorgon igen. nu ska jag lägga mig i sängen och läsa lite. Ha de fint..

Ps. Storleken spelar visst de roll, man kan inte skruva åt en m8 bult med 22:ans nyckel.Ds

Kommentarer
Postat av: Anonym

snälla...du kan inte få nån igen...;)

2008-07-15 @ 22:45:44
Postat av: emelie

Världen är tydligen full av idioter som inte har något mer vettigt att roa sig med i livet än och skriva hjärndöda kommentarer... Vi syns i helgen lillebror! kram

2008-07-17 @ 00:14:19
URL: http://emelille.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0