De gick inte så bra.

Ja som ni säkert har märkt så har de inte gått så bra med bloggandet. Men då är jo så att tiden inte riktigt har räckt till. Dom senaste månaderna har spenderas på jobb och har umgåtts mycket med mina goda vänner.

Nu har de dock börjat lugna ner sig på jobb när tröskningen, sådden och potatisupptagningen är klar.

Har även fått gjort vid lite i min köksträdgård då jag nu har investerat i en ny jordfräs. Har även fått satt 4 kilo vitlök. Så nu hoppas jag redan på bra skörd till nästa år.
Hoppas på att jordgubbarna ska kunna ge några liter bär till mídsommar´. 

Har också börjat göra vid väggarna med mera inne i stallet. De e som vanligt att man har fullt upp hela tiden.

I lördags blev de ett besök på törringelund. Mycket trevligt och scotts spelade riktigt bra. Dock kom man hem lite sent. men kom man bara upp från sängen i söndags och lyckades komma igång så gick de.
 
Veckan på jobb har varit lugn och har mest spenderats i verkstan.

Imorgon är man dock ledig när man ska ta en tur upp till Elmiamässan i jönköping.
De ska bli riktigt skoj att titta på lite nya maskiner med mera. Se om man hittar något skoj.

Nä nu ska jag ha en kopp kaffe sen ska jag krypa ner i sängen och sätta igång en bra film och se om man kan sova sen.

Ha en fortsatt bra vecka mina vänner.

Ska försöka uppdatera lite oftare men de gäller jo att folk läser den då..'


Kommentarer
Postat av: Liin

Jag läser :)

2010-10-20 @ 22:52:28
URL: http://liinx.blogg.se/
Postat av: Emily

Hej vännen!

Jag läser också =) Kram!

2010-10-21 @ 08:54:15
URL: http://isoas.blogg.se/
Postat av: drängen

Tack vänner. Ni är för goa.

2010-10-24 @ 23:09:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0