Livet rullar på som vanligt.

Ja då var de återigen söndag och jag sitter här och funderar över om jag har något att skriva om och berätta för er sen sist jag skrev. Eftersom de har gått ´litt mer en än vecka sen sist jag skrev så har de nog hänt en hel del.

Veckan har bestått av jobb. Höstplöjning som gäller nu. Föörutom i fredags får då hade de regnat för mycket så de var för klint för att köra. Då fick de bli lite service istället.
Kvällarna i veckan har bestått av murning i stallet. De går framåt men blir de bara en mild vinter så kommer jga ha murning där nästan hela vintern. :) 

Fredags kväll var jag ute hos Emily och Andy och spelade lite alfapet. Alltid trevligt att umgås med er.

Helgen har bestått av lövräfsning med mera. Far hjälpte mig även med både räfsning och röjning i stallet hela helgen och de tackar jag för:).
Träffade george i lördagskväll, Alltid skoj  att snacka med han.

Nu har man precis ätit mors goda bärpaj så nu är de dags för en film och sängen.

Ha de gott mina vänner.
     De blir lite skilland efter lite jobb,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0