Söndag kväll.

Jaha då var de söndag kväll igen och dags för ett jobb imorgon igen.
Helgen har bjudit på en massa skratt och trevligt sällskap.
Var i lördags förmiddag och häm´tade mina hästredskap som jag hade köpt. Så har nu ställt in dom i en tröskelänga tills jag har fått ordning där hemma så jag kan få in dom under tak.

Kvällen blev de först cirkus sen bar de av till amalfi för att dricka några go pilsner och träffa Sara, Emily, Andy och Kristin med barnen. Efter de gick vi hem till kristin och sjöng singstar. Riktigt trevligt.

Dagen idag har de ente hänt så mycket. De har regnat hela dagen. Så de blev en liten promenad med sara bort till kristin och Dennis och fikade litt. Ikväll blev de som tur lite uppehåll så jag hann att plantera 26 stycken Fragaria x ananassa.
Nu blir de till att ta de lungt för att sedan inta sängen.

Ha de bra mina vänner.

Våga var dig själv.
Jag ångrar ingenting, jag har valt mitt sätt att leva..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0