Drängen i beddinge.

Ja som sagt bloggen har legat nere ett tag nu och frågan är om jag verkligen har tid att skriva. Men samtidigt hade de varit roligt att få berätta om sina drömmar och idéer samt hur de går med mina odlingar och djur.
Frågan är bara om de finns något intresse för de här??

Livet rullar på som vanligt sen sist jag skrev. Jobbar så mycket jag kan. Köper fortfarande in gamla lantbruksmaskiner m.m´till de framtida museumet..
Håller även på en hel del med mina höns och kaniner.
Har inte köpt en enda av mina kaniner. De e´som jag har tagit hand om via djurens vänner. Därför de har blivit ett par stycken under vintern.

Hönsen jag har är dvärghöns som är duktiga äggläggare och väldigt ruvningsvilliga. Har i år fött upp nio stycken kycklingar från mina egna hönor.

Har även utökat mina grönsaksodlingar i år. Kommer komma mer information om de.

Idag har jag ´varit p´å jobb. Vi tröskade raps sen i eftermiddags var vi på ett sortförsök av olika potatissorter. kvällen blev rätt lugn då jjag var ensam hemma. Blev att ge djuren mat sen vattna sina jordgubbsplantor m.m
Plockade idag även upp årets första rödbetor.Dom såg riktigt fina ut.

Nä nu kallar sängen så man orkar upp och jobba imórgon.
Som sagt glöm nu inte lämna en kommentar om ni vill att jag ska försöka fortsätta skriva om mina djur och odlingar. Ja om mitt liv helt enkelt.

ha de fint alla.

Glöm inte att våga vara er själva. Strunta i vad andra tycker.



Kommentarer
Postat av: Anonym

klart att du ska fortsätta blogga, rolig och intressant blogg :D kram

2010-08-06 @ 18:27:21
Postat av: mexlcpibcv

Tusogujon eqopegixix iyajilu qoweyo ofe obabulopap aqayibu lasubi totagoneq a wikatixase!!

2012-10-16 @ 05:04:48
URL: http://www.ibedoto.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0