Jag har bott vid en landsväg i hela mitt liv.

Då var de fredag igen. Veckorna går så fort nu tycker jag. Men men, Hra jobbat hela veckan. Har fyllt igen en gammal håla sen har jag murat upp en ny mur på chefens föräldragård. Så man har varit lite va en byggare denna veckan.

Jobbade till middag idag. Chefen tyckte vi skulle hålla helg lite tidigare idag. Efter man hade slutat blev de hem och duschade sen bar det av till george. Väl hos george byttade vi bil och begav oss till Kicki.
Vi skulle nämligen till Nova ilund och fixa en sak.

Så dagens eftermiddag blev riktig trevlig. Har alltid lika kul när jag är med mina vänner.

Annars har de varit rätt lugnt i veckan. Var på årsmöte med bangolfen i onsdags.
Har även fått  hem ett stort älghorn denna veckan som jag köpt på tradera.

Morgondagen blir förmodligen till att köra och titta på bilar. Får passa på nu när jag har tid.

Annars blir helgen rätt lugn som de ser ut nu men de vet man aldrig.

Var på bio med george och putte förra lördagen förresten. Vi såg den nya wallander och den var riktigt bra. Rekommenderar den verkligen.

Annars har de inte hänt så mycket.
Nu e jag sugen på en whiskey så de får bli de.

Våga vara den du är.

"De e svåra tider nu , men de e bara till att acceptera"


Kommentarer
Postat av: Benny

Låter som en härlig start på helgen. Håller fullständigt med om att det är svåra tider. Har iallafall lyckats ta mig till en jobbintervju för en anställning som säljare av lab material :).

2009-01-31 @ 08:22:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0