Blåsig Lördag.

Då var de lördag kväll igen.. Dagarna bara springer iväg. Tur att man vaknar i tid om dagarna så man hinner göra något.
Jobbade i Måndags, Tisdags och onsdags. Rätt skönt att komma igång att jobba igen.. Ledig torsdag och fredag. Men bara för man är ledig så ska man inte ha rast och vila...Hehe. .. Torsdagen börjad emed att jag körde och lämnade saaben i skurup.. Var hemma igen på förmiddagen så då började jag plocka ur lite ur bilgaraget hos morfar, Har en gammal volvo 240 ståendes där inne. Så när jag hade röjt en del började jag skruva av såna delar som går att sälja som är kvar på den.. Har nämligen plockat en del på den bilen..
De blir väl att man ska skruva av de sista på den denna veckan sen ska jag skicka den till skroten.. Så jag kan få in epan där och börja plocka isär den. Ska nämligen plocka ner den totalt och renover den.. Måste alltid ha några projekt liggandes.. Hehe..

Dagen har varit rätt lugn. Började med att köra Mormor och morfar till skurup. När man kom hem igen åt man litt.
Var rätt fint väder ute idag även om de blåste så jag tänkte. Man kan jo inte bara sitta inne en sådan dag som denna, Började med att hämta två småbalar halm hos morfar så jag kunde göra rent hos kaninen i trädgården..

Efter de blev de en runda när till sjön. Var tvungen att kolla om de hade blåst i land något. De var jo riktigt ordentliga vågor idag..

Blev att jag tog några foton när jag var vid sjön....

 Min bil som står på mina framtida ägor..

Ägorna Från sjön och upp till vägen. Här finner man alltd ro...

Kvällen har spenderats här hemma och bara tagit de lungt. Nu e de dags för varma mackor och en go öl..

Ha de fint alla.

Jag ångrar ingenting, Jag har valt mitt sätt att leva.


Kommentarer
Postat av: andreas

de e ju perfekt att kunna plocka delar från den de e ju bara o ta allt som ente e ihopa rostat hehe

2009-01-18 @ 23:46:28
URL: http://tostorp.blogg.se/
Postat av: emelie

åh dina bilder ger mig hemlängtan!!

2009-01-19 @ 12:38:46
URL: http://emelille.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0