Vem e de som fyller år idag jo de e jag.

Goddagens alla.
Ja då var de min födelsedag idag.
De märks att man inte är 15 längre..Hehe..
Ja dagen har spenderats på jobb. Sen var de hem och så kom en kompis till oss och drack lite kaffe och åt lite tårta. Släktkalaset blir senare i veckan.
Fick ett ormskinn och gamalt järnsmide av mina föräldrar idag. Blev riktigt glad. Synd bara för de börjar bli fullt på väggarna.

Lördags kväll var man i sjöbo på fest., riktigt trevligt. Har alltid lika kul med de gänget.
Sov hos george så de snöade som fan när vi körde hem på lördagsnatten.

Söndagen blev de lite allt möjligt... Fick fixat lite med fars bil sen packade vi olika saker som vi sålt på tradera. Sen blev de att man bara tog de lungt och kollade på beck filmen.

Nu är de film som gäller så man kan försöka somna lite tidigare idag.

Ska även kolla på bil imorgon så vi får väl se om de är något att ha

Ha de fint alla..
Uppdaterar i veckan.

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja grattis igen. du börjar få rätt fullt på dina väggar hehe

2009-02-10 @ 23:08:39
URL: http://tostorp.blogg.se/
Postat av: Steffi

Jag fyller också år då :D

2009-04-25 @ 13:13:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0