Riktigt billigt och grant fynd..

Ja  då var de fredag igen.
Jag har varit ledig idag då man har varit på banken en runda sen har man varit hos mormor och morfar.
Har jobbat hela veckan. Har gjort lite allt möjligt...

Idag fick jag hem en riktigt grann sak. Är riktigt glad för jag vann den auktionen. Den sitter fint som snus på min vägg.

 Snacka om att den e grann.

 Den sitter riktigt fint där bredvid tv:n.

Bloggar kanske mer sne. Ska koll apå lets dance nu.. Var bara tvungen att lägga in bilder på mitt fynd.
Ha de fint..

Kommentarer
Postat av: Benny

Hoppas du har haft en bra vecka med födelsedag och allt. Måste säga att fyndet ser bra ut på väggen.



Ha det

2009-02-13 @ 23:07:57
Postat av: Kicki Magnusson

Riktigt fint det blev på väggen =)

2009-02-14 @ 12:01:16
URL: http://kickimagnusson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0