de var ett tag sen

Ja de var ett tag sen man skrev. de har hunnit blivit ett par fångstsaxar till. har väl köpt typ tio stycken till eller något sådan sen jag blogga sist. kommer bild på dom lite senare för det är så här att jag håller på att renovera mitt rum så de e ett stort bombnedslag just nu men de kommer bli jävligt bra när de blir helt klart. 
har isolerat gavlen sen sätter jag gips på väggarna. sen ska de tapetseras och läggas nytt golv. sen är de bara den nya sängen som väntar..
Ja de har ente hänt så mycket annars.
Var på handboll i ystad med george i fredags de var riktigt trevligt.
skulle egentligen ha lagt in bilder på hur mitt rum såg ut just nu men de kommer en annan kväll. för nu e de sängen som väntar.
så får ni vänta och se mina nya fångstsaxar.
Är väldigt nöjd med mitt liv just nu. Har ett bra jobb, en bra bil och gör precis de jag gillar som mest.
Ha de fint

Kommentarer
Postat av: Benny

Skall bli spännande att se rummet efter renoveringen! När jag är klar med skrivandet av min förbannade bok så skall jag återgå till livet och hälsa på himma i beddinge.



Ha det brorsan!

2008-10-10 @ 00:41:03
Postat av: Anonym

ja då blir ditt rum riktigt grannt sen

2008-10-13 @ 19:57:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0