Mycket som har hänt.

Ja de var jo ett tag sen man skrev men de har inte varit riktigt med tid till de.
Benny har haft sin fest och de blev ett riktigt gille. Hade riktigt skoj... Inte för att de e så ofta man festar med akademiker men de var riktigt skoj.. Själva festen hade vi i lund så  vi var hemma i lagom tid den natten..hehe. VBlev inte många timmars sömn..Men det är ju inte vardag det är gille.

Whiskey är Bra för magen har jag hört på stan..Hehe

Hela familjen samlade. Emelie kom hem och överraskade Benny.


Nu börjar drängen bli full för nu har kavajen åkt av och skjortärmarna uppkavlade.

Som alla vet så slutade jag jo snusa för tio månader sen men när man ser en snus så blir man ju alltid lika sugen oh det märks väl verkligen på denna bilden.

För jävla rolig bild. Jävla tur att George hade snus till Benny

Nu e du jo såhär att min bror har jo blivit doktor. När man har blivit doktor så skriver man jo alltid dr framför namnet.
Men man behöver inte gå och läsa till doktor för att få dr framför sitt namn.


Här har vi.

DR Benny Pacheco Och DR Marcus "DRÄNGEN" Olander.

Om man ska tänka lite snabb så har jag jo jävligt bra förkortning..hehe.
Nä skämt och sido Min bror är bar på sin avdelning och jag är bra på min men en sak vi är bar på bägge två är nog öldrickningen..Hehe...

I onsdags flyttade Benny till Canada.

I veckan har man plöjt färdigt allt på jobb så nu ska man ha semester över jul och nyår sen ska man jobba två dagar i veckan i januari så får man jobba hemma resten av dagarna.

Har fått handlat några julklappar idag blev även en julgran.
Får handla dom sista sakerna på tisdag för på måndag har jag fullt upp då kommer dom och ska byta vår dörr.

Men nu är det en fortsatt lugn och trevlig lördagskväll som ska fortsätta.

Ska försöka skriva lite oftare.

Ha de fint alla.

Jag ångrar ingenting, jag har valt mitt sätt att leva.



Kommentarer
Postat av: andreas

ja det var en mycket trevlig fest. ja du sdr jävligt snus sugen ut på den bilden hehe

2008-12-22 @ 17:28:16
URL: http://tostorp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0