Jag ångrar ingenting, Jag har valt mitt sätt att leva.

Goddagens alla.
Då var denna helgen snart över.
Veckan har jag ängat till jobb sen i fredags slutade jag lite tidigare för mamma fyllde år.
Så här var folk hela kvällen. Mycket trevligt. Blev en del smörgåstårta över bara.

Lördagen blev rätt lung. Började med att jag och mormor och morafar skulle köra och handla granris utanför janstorp.
Så de gjorde vi på förmiddagen. Sen var de en tur till danmark som gällde. Skulle inhandla lite dricka till Bennys fest. Sen blev de jo även lite öl och några whisky till sig själv...
Annars var de lungt. Var jo dansbandskampen på kvällen. och så klart så gick jo dom bästa banden vidare.

Idag började jag dagen rätt lungt sen var de middag på Fars hatt som gällde med mormor och morfar.
Nu ikväll är de bara till att ta de lungt och titta på weallander tror jag.

Detta är nog en av dom stressigaste månaderna jag har varit med om.. Allting skulle vara nu.

Jag har även börjat titta på en ny bil. Så nu efter bennys fest ska jag åka och titta på en. Men jag ska ha den gamle kvar den ska jag ha när jag ska köra längre turer. den nya ska mest vara en jobbe bil.

Måste inhandla en ny mobil också. Har liksom spräckt displayen på denna.

Det största problemet är nog att jag vet inte riktigt vad jag önskar mig i julklapp. Men det värsta är att jag vet absolut inte vad jag ska köpa till alla andra.

Men de ordnar sig.

Då börjar Wallander nu så man får väl inta soffan och bara slappa och vänta på glöggen.

Det är riktigt mysigt nu vid denna tiden när ljusstakarna lyser i fönstren och alla ljusslingorna som hänger i träden.

Ha de fint alla.


Kommentarer
Postat av: andreas

du har samma problem som jag osså med julklapparna. vad e de för en bil du ska titta på?

2008-12-07 @ 21:46:50
URL: http://tostorp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0