Då var de Juldagen..

Ja goddagensa alla.
God fortsättning.
Då har man semester nu över jul och nyår.
Ja julafton igår och de var väl en av dom ovanligaste julafton man varit med om. Jag , far och syster satt här själva hela dagen.Så de blev inte så mycket av julklappsutdelningen.
Men vi har istället firat jul idag så farmor har varit här idag.
Är riktigt nöjd med mina julklappar. Fick en film, En skiva med skånska dikter, en uppstoppad skåne gås riktigt grann, litt kläder och ett skunkskinn ifrån USA

Så jag är väldigt nöjd.

Alla ni som tror jag har slutat inhandla gamla saker har fel. De e bara de att jag har handlat en hel del den sista tiden så de har inte varit riktigt med tid till att fota och lägga in bilder. Men de kommer jag lovar.

Imorgon ska man först köra till jobb och kolla så att pannan fungerar som den ska sen om de e grant väder så kanske de blir att man sågar lite ved. Måste jo jobba lite med nävarna de var ett par dagar sen nu..Hehe. man får inte ligga på latsidan för länge.

Sen till helgen är de fest i sjöbo som gäller. Ska bli riktigt kul. Har riktigt kul med er. Tack george för du tog med mig så jag kunde lära känna alla.

Ska förmodligen kolla på den nya bilen på måndag eller tisdag. Så får vi se hur de blir. Har ju hittat två stycken som jag ska titta på. Men de kostar ju litt om man ska ligga på topp. Men de löser sig alltid man får jobba lite extra i sommar bara.

Nä nu är de film som gäller sen får vi se om de blir en bra bok eller en film till.

Ha de fint alla.

Pågen sidder ve sin marengröd.

Kommentarer
Postat av: andreas

ja de kan jag förstå att det känns konstigt att fira jul på juldagen hehe men bättre att va alla ju. har du nyktrat till sen festen? hehe

2008-12-30 @ 22:26:25
URL: http://tostorp.blogg.se/
Postat av: Stina

Vart var din mamma då?

2009-04-11 @ 20:04:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0