Söndag kväll och inget bra på tv.

Ja då var de söndag kväll och de finnns verkligen ingenting bra på tv:n vid denna årstiden.. så det får bli en film istället. få bli irene huss eldsdansen.
Ja som alla säkert märkte så regnade de ju som fan igår. .de kom hela 59 mm här hemma.
så de har blivit en rätt lung helg.
Tog upp alla mina morötter idag.
imorgon är det jobb som gäller igen..hehe

Och på torsdag kväll så kommer syster hem och ska bli riktigt kul att hon kommer hem i helgen.

Nä nu ska jag gå och kolla på filmen och äta en glass. tycker verkligen att ni ska ta och titta på dom andra irenen huss filmerna.

Får lägga in någon bild på hela min fångstsax samling. hoppas de snart blir fler.

Börjar bli fullt på väggen. men de gör inget..hehe. har plats till några till.

ha de gutt. skrivwer imorgon 

Kommentarer
Postat av: andreas

fy fan vi får bygga en liten stuga i vinter där du kan ha sånna saker du samlar på o sånt.

2008-08-24 @ 22:33:02
URL: http://tostorp.blogg.se/
Postat av: Benny

Samlingen börjar bli riktigt imponerande. Jobba på!

2008-08-25 @ 18:28:06
Postat av: drängen

ja precis. vi får bygga en liten grann stuga..ehhe. perfekt vinterarbete..hehe

2008-08-25 @ 21:39:29
URL: http://beddinge.blogg.se/
Postat av: drängen

visst börjar samlingen bli bra. satsar på att ha sveriges största fångstsax samling.

2008-08-25 @ 21:40:22
URL: http://beddinge.blogg.se/
Postat av: Anonym

ja oj vad många...hela 4 st...shit jag e så impad...kan jag få din autograf????

2008-09-20 @ 16:27:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0