måndag och lite slö.

ja då var de måndag och man har jobbat idag efter att ha varit ledig hela helgen.
har varit rätt lungt på jobb idag. har flyttat lite säd och grejat med potatis sorterings maskinerna.
sen när man kom hem så fick man ta och klippa gräset. de var ju högt som fan. när gräset var klart såå tog jag de bara lungt. just nu sitter jag och kollar på en beck. är lite slö idag. men en beck film är ju aldrig fel..hehe..
nä nu får man snart ta och dricka lite kaffe sen är de väl dags för sängen.

Kommentarer
Postat av: andreas

ja precis man har ändå haft tur i oturen. Ja jag önskar att jag me kunde jobba börjar fan bli knäpp o bara sitta inne hela dagarna

2008-08-27 @ 16:43:28
URL: http://tostorp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0