Goddagens

Då var de onsdag och jag slutade i rätt så bra tid idag. slutade klockan sex så de blev ente så sent.
Idag har jag gjort lite allt möjligt på jobb. jag har städat lite i verkstaden grejat med trösken och i eftermiddags varit ute och tröskat..När man kom hem så fick man reda på att jag hade vunnit på två auktioner till på tradera. Sen klockan 18.58 så vann jag en till.
Så dagens inköp på tradera blev tre gammla fångstsaxar. Bilder kommer när jag har fått hem saxarna.
sen har man bara tagit de lungt. blev en kebabrulle till middag idag. de e gutt de.

jag kom och tänka på en sak jag har inte lagt upp någon bild på min traktor som är så grann för mina läsare. så jag tänkte idag för jag lägga upp en.

.
Jag för ett år sen typ när renoveringen av grållen var klar.
lägger in några bilder hur de såg ut under renoveringen också.

När traktorn var i fullgång typ 15år innan jag gav på mig att renover den.

Så här såg motorn ut innan man gav sig på den.

Men efter ett par timmars arbete med en stålborste så blev de rätt grannt.

Trodde aldrig de skulle bli en traktor igen.Men va fan man ska inte ge sig i första taget.Och bror min hjälpte till litt också..

Albert och herbert? Nä faktiskt inte de e bara drängen och far hans efter ett hårt dagsverk med traktorn.,

Ja och som ni såg på första bilden så blev ju slutresultatet rätt bra. nu ska jag ut och ta upp lite morötter sen är de film som gälle.något bra tips?+


Kommentarer
Postat av: emelie

hihi så du vill inte gå o titta på bodybuilding ;o)

Har hemlängtan som tusan så ska se till att snart komma hem igen. kram

2008-08-14 @ 21:35:09
URL: http://emelille.blogg.se/
Postat av: andreas

ja fy fan va den e grann. den får du köra hit med nångång

2008-08-17 @ 21:25:32
URL: http://tostorp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0